BRODSKI DNEVNIK 15.9 Nema većeg gušta nego kad te rano ujutro - TopicsExpress

BRODSKI DNEVNIK 15.9 Nema većeg gušta nego kad te rano ujutro probude galebovi, a potom tvoj trogodišnjak pospano izjavi: "Mama je se mojemo sad kupati?" Ništa ne počinjemo bez dobrog doručka, stoga kafica za mamu i pahuljice s mlijekom za dječicu. Dok se mi kupamo, naši skiperi dogovaraju se kuda dalje. Vrijeme je divno, sunčano...vjetar pogodan za jedrenje. Idemo na Vis, navečer zovu neveru pa bi valjalo da budemo sigurno vezani. Krenuli smo oko podneva, dižemo jedra, juhuuuuu...do odredišta imamo otprilike tri sata. Naša Stončica je jedrilica sa najviše posade, da ne smetamo Javor i ja smo se sklonili u kabinu da čitamo priče i zaspali. Na brodu se prekrasno spava...valovi te uzibaju i za tili čas si u zemlji snova. Probudili smo se taman kad smo pristigli na Vis. Naravno da sam dobila jezikovu juhu, ali čisto muškog brontulavanja radi. Na svakom je brodu užurbano. Priprema se ručak, planira se popodne. Društvo sa Stončice prvi put je na Visu, pričamo o Ilirima, Rimljanima. Koristimo priliku da se još bolje upoznamo. Naš Denis iz centra za rehabilitaciju iz Zagreba rastura bisernicu (vrsta tamburice), zna sve hitove Bijelog dugmeta, a pjesme koje ne zna, po sluhu svira bez greške. Najmlađa je ekipa na Rasotici, iz doma Miljenko i Dobrila. Glasni su, veseli, pokušavam ih intervjuirati ali svi uzbuđeno govore u glas. Većina ih je prvi put u Floti mira. Sviđa im se i ako budu dobri, odgajatelj Milan povest će ih i sljedeće. Na Smokovi, olitiga Smokvi sve je slatko. Posadu čine osobe sa dijabetesom, doktorica Božena i skiper Luka. Objašnjavaju mi kako u zadnje vrijeme i nije baš korektno reći "dijabetičar". Pričaju kako žive s dijabetesom. Nekima je dijagnosticiran dok su još bili mali, a neki su "friški". Uglavnom im se život nije odveć promjenio, dobro neka ograničenja postoje, ali im to ne predstavlja veliki problem. Ni u jednom trentku ne pomislite da su ičim sputani, zbog svega toga samo su malo više organizirani i savjesniji. Uredno paze na jedinice inzulina kojima reguliraju šećer. U šali mi kažu da od svih nas oni ipak najviše jedu. Oduševili su me skroz. Na moj prijedlog iznajmili smo bicikle i provozali se po Visu. Zalazak sunca dočekujemo na Grandovcu, plaži u Visu, iza Češke vile i ispraćamo ovaj divan dan. Hvala ti sunce, hvala ti vjetre, hvala ti Mirno more!