Tak de lah meroyan lagi. Boleh je hidup.. Tak sampai meroyan lagi - TopicsExpress



          

Tak de lah meroyan lagi. Boleh je hidup.. Tak sampai meroyan lagi keyh syg? Dlete lah tweet awk tuh sayang eh? kalau awak rase awak ade maruah la. ^_^ baik sangat lah awak ni. Sampai org tu puji awak berganda. Opps, tapi nape tweet2 awak mcm tu? awesome lah syg.. ^_^ Awak bagi nasihat kat orang, nasihat diri awak jugak eh syg? jangan nak mengata kite. Kite xkenal awak la. muah stepek kat pipi awak. :* kalau nak berbaik balik, jangan nak libatkan nama sy tau? tak suke la..:D Kau pun perempuan. Kalau kau faham maksud maruah, kau faham la ape yang aku sampaikan. K bye MS IM.
Posted on: Wed, 02 Oct 2013 18:53:18 +0000

Trending Topics



Recently Viewed Topics




© 2015