NAK TANYA PENDAPAT SAHABAT SEKELIAN... baru 7hari - TopicsExpress



          

NAK TANYA PENDAPAT SAHABAT SEKELIAN... baru 7hari berniaga... semalam abg dah kenen2 tanya...x penat ke...x jauh ke...ok ke ish...ish...ish... dia buat dah aku faham sangat soalan macam tu... "abang,... t pun sayang pondok mainan t kat rumah tu" kerja abang t banyak melibatkan outstation...tu sbb selama ni semua urusniaga t berjalan dr rumah bila t niaga kat luar, bermakna t terpaksa tinggal rumah bila dia balik, dia x kan punya nak dok sorang2 kat rumah mcm smlm...wpun penat, dia x balik rumah, terconggok kat tempat t, tolong cuci n kemas barang bagainya...kesian la pulakkkkk jumpa anak bini kat tepi jalan je...balik rumah pun x apa kata kawan2 pulak ## bermulalah episod jiwa x tenang, hati mula goyang, fikir macam2 ##
Posted on: Thu, 05 Sep 2013 02:44:15 +0000

Trending Topics



Recently Viewed Topics




© 2015