Tip na rodinný výlet: Údolím Zeleného potoka na Jelení - TopicsExpress

Tip na rodinný výlet: Údolím Zeleného potoka na Jelení louky a zpět » Rodina s dětmi: 0-3 roky s kočárky, děti 5+ zvládnou pěšky » Délka: cca 8 km » Trasa: Z dolního konce parkoviště hotelu Horizont (756 m. n. m.), Velká pláň, Chaloupky, Zelený potok, Jelení louky (986 m. n. m.) a zpět. Z dolního konce hotelového parkoviště odbočíte doprava a kolem pensionu Veronika kousek na Velkou pláň. Na malém rozcestí u poutače pensionu Amor se dejte doleva po červené a pokračujete po klidné asfaltové silničce na místo zvané Chaloupky, cestou minete zrekonstruovanou kapličku, kterou hlídá měděný poutník. Od Amoru cesta pokračuje pohodovou cestou lesem až k mostu přes zelený potok, kde se můžete rozhodnout, zda dojdete až na Jelení louky (necelý 1 km), nebo se vydáte dolů do Pece údolím Zeleného potoka, což však není vhodné pro kočárek. Hned u rozcestí se do Zeleného potoka vlévá Liščí, který zde vytváří malý hezký vodopád. Když budete pokračovat po silničce na Jelení louky, dorazíte k typické horské chatě, jejíž historie sahá až do roku 1731. Mají zde vyhlášené ovocné knedlíky, palačinky a jiné dobroty. Klidné zákoutí, kde můžou děti nerušeně dovádět. » Tip: V hotelu Horizont v Peci pod Sněžkou jsou ubytovány děti do 6 let zdarma. Poskytnou zde turistům praktické informace o výletních trasách, dopravních spojeních, provozních dobách lanovek. V místním wellness centru můžete po horské túře relaxovat (bazén, masáže, vířivka, sauna.), nebo si dopřát gastronomický zážitek – ať už půjde o krkonošské kyselo, skvělé povidlové taštičky nebo specialitu místního hotelu, kuřecí prsíčka báby mlíkařky. hotelhorizont.cz