Totul a inceput intr-o seara frumoasa de vara cand l-am intalnit - TopicsExpress

Totul a inceput intr-o seara frumoasa de vara cand l-am intalnit prima oara.Eram cu doua prietene la o cafenea desi nu ma simteam prea bine,dar ele au vrut sa-mi ridice moralul si sa iesim! La o masa alaturata era un grup de baieti printre care si el...Mi-a zambit subtil,iar eu le-am spus prietenelor mele k se tot uita insistent.Din acea clipa am simtit un gol in stomac! Nu mai mi se intamplase asta niciodata...Ei au cerut nota ospatarului si cand au vrut sa plece a venit la masa noastra si mi-a lasat un biletel pe care era trecut numarul si numele lui...Trecuse deja 2 zile si nu stiam ce sa fac daca sa-l sun sau nu?! Ma gandeam sa-l sun deoarcere imi statea gandul la el dar in acelasi timp credeam k ma injosesc..dar pana la urma ce aveam de pierdut? Asa ca i-am lasat un msj si i-am zis ca sunt fata de la cafenea...Atunci el m-a sunat imediat si mi-a zis ca vrea sa ne vedem sa stam de vorba. Nu l-am refuzat si m-am intalnit cu el! Nu pot sa descriu in cuvinte ce am simtit cand l-am revazut parca ziceai ca ne cunsoatem de o viata! A fost o zi memorabila deoarce am petrecut cele mai frumoase clipe din viata mea! Din acea zi a inceput povestea noastra de iubire :X Dupa aproximativ 3 luni de relatie ajunsesem aman2 in punctul in care practic traiam unul pentru altul.Desi nu locuiam impreuna petreceam aproape toata ziua alaturi de el.Nu am crezut ca am sa ajung sa iubesc pe cineva atat de mult intr-un timp atat de scurt! Era totul pentru mine..si nu-mi vedeam viata fara el..I-am propus sa mergem intr-o vacanta in care sa fim doar noi2 dar el mi-a zis ca este foarte ocupat cu munca si ca ar putea sa-si i-a doar o zi libera deoarece el muncea de noapte.Am fost de acord si dimineata la prima ora ne-am intalnit si am plecat spre Brasov.Totul a fost frumos pana cand a primit un msj si mi-a zis ca ii pare rau dar trebuie sa ne intoarcem ca are o urgenta la munca.Eram putin dezamagita dar l-am inteles ca era in interes de serviciu!Dupa cateva ore l-am sunat si mi s-a parut ceva schimbat la felul cum imi vorbea...Nu stiam ce sa cred dak intradevar avea o problema la munca sau daca am gresit eu cu ceva in acea zi.M-am ingrijorat ca nu mai raspundea la mesaje asa ca am hotarat sa il sun crezand ca s-a intamplat ceva dar avea telefonul inchis...Oare sa se fi sfarsit totul?M-am gandit la asta toata noaptea si am adormit cu telefonul in mana crezand ca ma va suna dar a facut-o abea a doua zi la pranz.Imi vorbea normal si mi-a zis ca ar vrea sa mergem sa mancam ceva.La restaurant el s-a dus pana la baie dar si-a uitat telefonul pe masa.In acel timp a primit un mesaj iar eu m-am uitata sa vad cine este...Am ramas uimita...era un mesaj in care scria""Cand vi acasa nu uita sa treci pe la farmacie sa-mi iei pastilele.Te iubesc mult""In acea clipa am crezut ca nu vad bine asa ca am intrat repede in mesaje si am vazut ca de fapt mesajul care l-a primit ieri cand eram la munte era de la ea ca sa vina de urgenta acasa ca nu se simte bine...Imi era frica sa nu apara el si sa ma prinda ca-i umblu in telefon.Mi-am notat numarul ei in telefon la mne si m-am gandit sa nu ii zic nimic lui pana nu vorbesc cu ea...Dupa ce am terminat de mancat i-am zis ca vreau sa ma duca acasa ca m-a sunat mama.Am sunat-o pe acea fata si i-am explicat care este situatia intre mine si el iar ea mi-a spus ca este sotia lui si ca niciodata nu ar fi banuit asta despre el deoarece era noapte de noapte acasa iar ziua stia ca munceste.Atunci am realizat ca el nu muncea de noapte si era cu nevasta lui acasa.Nu imi venea sa cred ce aud,cum a putut sa-si bata joc de aman2a.Iar atunci am decis sa ii dau intalnire si sa apara si nevasta lui,ea a fost de acord si asa ca am stabilit locul intalnirii.Am iesit la cafeneaua unde a inceput totul iar apoi a intrat si nevasta lui pe usa...el a ramas blocat cand a vazut-o si asteptam aman2a sa ne dea o explicatie.A vrut sa se ridice de la masa pentru ca nu stia cum sa iasa din incurcatura asta asa ca noi doua i-am zis ca o sa ramana singur deoarece a vrut sa aibe o viata dubla!Dupa aceasta experienta nu mai am incredere in nimeni si cand voi fi decisa sa ies cu altcineva voi analiza mai mult situatia lui!Mi-a fost foarte greu dar mai bine ca s-a terminat acum si nu s-a ajuns mai departe!