Sâmbătă, 17 August 2013 23:51 postat de Derty1976 Aseara am - TopicsExpress

Sâmbătă, 17 August 2013 23:51 postat de Derty1976 Aseara am auzit o bubuitura foarte puternica care efectiv m-a trezit din somn ...am iesit pe balcon si am auzit o voce dinspre strada Brailei :'Suna-ti repede la 112 !!!" ,am luat ceva pe mine si am coborat ....cand am ajuns la locucl accidentului ,eram in dreptul fostului magazin Galacta , am observat loganul tamponat destul de serios (practic nu mai avea porbagaj) si cautam cu privirea a doua masina .......dar nu o gaseam , intre gramada de taxiuri, dupa ce am traversat ,am vazut saracul baiat intins pe asfalt cu un altul la capul lui ...... isi dadea ultima suflare ...... a fost o scena care m-a facut sa tremur tot era un sentiment de mila de neputinta ca vedeam un om cum se stinge fara sa pot face nimic ,cu toate ca nu il cunosteam pe acel baiat.Acum ,ca deranja linistea publica asa cum spun marea majoritate (cu toate ca ce vina au motociclistii ca evacuarea este facuta in asa fel incat sa se auda foarte puternic din constructia fabricantului ?,atat timp cat este legala ....... vina cade in alta parte ) ca avea viteza .... (sa aud eu pe ala care in viata lui nu a depasit limita de viteza niciodata ......si desigur se vor gasi atatia sa zica "da eu am depasit ,dar eu stiu cand sa o calc si cand nu " ..... este gresit nicodata nu stii .....) ,este intradevar greseala lui .....dar e platita mult prea scump ,mare pacat de el si de tineretea lui ,iar pentru ,,lupii moralisti " nu uitati ca in viata asta nu stii cum se intoarce roata si iti poate arata ca absolut cu totii gresim intr-un anumit moment .......doar ca unii platesc mult pre scump.Condoleante familiei si cunoscutilor. PS : Iar pentru cei care ma vor contesta ......Nu Nu fac parte din grupul bikerilor nu am permis categoria A si singurul vehicul cu doua roti cu care m-am plimbat a fost o bicicleta ...... si 1976 nu e anul meu de nastere ...:)))) sa fac si o gluma ....